Ditt innehåll här

daagen :)

hej (y)

idag har jag ju varit i skolan, har nog haft alla tråkiga ämnen på samma dag :( men jag behövde inte gå på sista lektionen, skööönt ! ;) efter skolan så gick jag & vendela en snabbis på stan tilsammans, jag köpte ett nytt nagellack och en skitbra nagelpenna, hehe ! ;)

nu sitter jag o pluggar so, måste göra ett kollage om nån i bibeln, roligt va ? nej ;( måste plugga till spanska provet och även till no provet som är den här veckan, men jag orkar verkligen inte! *slö*

Imorn ska jag åka till Snekkja, min medryttarponnii (L) hon är en världens underbaraste islandshäst, älskar henne!
Nu kommer vi mest träna dressyr, kanske kan fixa någon som tar kort imorn, annars slänger jag ut en annan bild bara ;) ( det är Snekkja i headern också ;) )

nu ska jag ta på mej pyjamas och kolla lite på tv , pusspuss! :)



Kommentarer

Kommentera här♥:

ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas inte)♥:

Din blogg?♥:

vad vill du säga♥?:

Trackback
RSS 2.0