Ditt innehåll här

ooops..

..glömde visst att blogga, hehe :S jag får väll börja nu istället, haha !

men ja, vart ska jag börja ? var ju så länge sen jag bloggade så det har ju hänt massor :) för tre dagar sen kom jag hem från thailand, har varit där i två veckor o solat & badat ! underbart var det ! :D vi bodde på ön koh lanta och vi hamnade på ett hotell som hette lanta pura. det hotellet skulle vara nybyggt & frächst, men det var det verkligen inte ! rummet var ostädat och jätteäckligt, det var ett avloppsdike som gick genom trädgården som stank massor, frukosten var jätteäcklig osv.. men vi pratade med ving, så vi fick byta hotell efter 2 dagar, puh! lanta island, hette det nya hotellet & det var asfint! :D
lägger upp bilder på de oliga hotellen sen ! :)

ska nog försöka sova lite, har inte kunnat sova något alls inatt, vet inte varför ? :(

god natt, typ ? ;)




Kommentarer

Kommentera här♥:

ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas inte)♥:

Din blogg?♥:

vad vill du säga♥?:

Trackback
RSS 2.0