Ditt innehåll här

GOOD MORNING

hej alla fina ! :)

blev ingen bloggning igår *klantigt* :( måste verkligen lära mej att mobilblogga ! :) fixar det så fort som möjligt ! men gårdagen blev ganska lyckad, träffade vännerna i skolan och alla vännerna som jag har i stallet, mysigt !
igår red jag två ridpass, i det första hade jag en D-ponny som heter Palle, vi hade markarbete och red över lite bommar oså, det gick väll hyffsat.

senare på kvällen var det hoppning och jag hade en D-ponny som heter Butler, en av mina favoriter då ! ;) den lektionen gick bätrre än den första men ändå inte superbra, tyvärr :( är lite missnöjd med mej själv, men det får vi ta igen på tosdagens dressyrträning ! :) fast det kanske är vilodag ? måste kolla upp det :)

nu måste jag spriiinga till bussen , haha ! :)

hörs senare !


Kommentarer

Kommentera här♥:

ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas inte)♥:

Din blogg?♥:

vad vill du säga♥?:

Trackback
RSS 2.0